The cyclist admitted wrongdoing in 2013


Journalist David Walsh reported on Lance Armstrong’s doping for over 12 years, claims the champion bicycle owner strongly denied. Walsh and The Sunday Instances even confronted being sued for libel for the claims.

It wasn’t till 2013 that Armstrong lastly admitted he did use efficiency enhancing medicine and promised TV presenter Oprah that he would apologise to David.

However did that apology ever occur?

Sporting Witness: The within and private tales of key moments from sporting historical past



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *